دانلود بازی OPUS Echo of Starsong برای PC

دانلود بازی OPUS Echo of Starsong برای PC

او قهرمان زن داستان یعنی «ادا» را پیدا می‌کند که گویا جادوگری است که می‌تواند صدای این سیارک‌ها را بشنوید و آن‌ها را ردیابی کند. یک دیدار جالب بین این مرد طرد شده و ادا شکل گرفته و قصد دارند که به‌دنبال اهداف جالبی حرکت کنند. ادا می‌تواند صدای رعد و برق ستاره‌ای را در فضا شنیده و به سمت سیارکی حرکت کند که صدا از آن ساتع شده است.

نسخه جدید FitGirl با حجم 900 مگابایت اضافه شد

  • 14 مرداد 1401
  • 0
دانلود بازی
دانلود بازی God of War برای PC

دانلود بازی God of War برای PC

بازی خدای جنگ به انگلیسی God of War تقریبا تمامی المان‌های گذشته‌اش را که روی یک کمربند به دور کمرش بسته شده بود باز کرد و انگار یک نفس راحت کشید. همه چیز روی این کمربند سوار بود، دوربین ثابت، داستان انتقام و خشونت، دنیای تکراری یونان و سبک مبارزاتی که از شدت تکرار دیگه نای زدن دکمه‌ها را نداشتیم. اما حال سانتا مونیکا با تمام شجاعت، تک تک المان‌های گذشته را دور ریخت و چیزی تحویل داد که حالا می‌تواند برای سال‌های سال باز هم موفقیت‌های بی‌شماری را برای مجموعه God of War رقم بزند.

نسخه جدید DODI Repack با حجم 27 گیگابایت اضافه شد

  • 1 تیر 1401
  • 0
دانلود بازی
دانلود بازی Resident Evil Village برای PC

دانلود بازی Resident Evil Village برای PC

رزیدنت اویل جدید با نام Resident Evil Village به فارسی بازی رزیدنت ایول ویلیج (روستا) منتشر شد، طرفداران جدید و قدیمی مجموعه می‌افتند به جان هم و از خواسته‌های متفاوتشان می‌گویند. یکی اکشن و ترس بیشتر می‌خواهد و دیگری دوست دارد همه چیز به سمت عصر طلایی و نسخه‌های کلاسیک مجموعه برگردد.

نسخه جدید Deluxe Edition – Build 6587890 + All DLCs + OST + MULTi13 – DODI Repack با حجم 20 گیگابایت اضافه شد

  • 31 خرداد 1401
  • 7
دانلود بازی
دانلود بازی Kena Bridge of Spirits برای PC

دانلود بازی Kena Bridge of Spirits برای PC

بازی مورد انتظار استودیو Ember Lab یعنی Kena Bridge of Spirits منتشر شد که نحوه گشت و گذار در محیط بازی را نشان می‌دهددر این بازی مانند بازی های The Legend Of Zelda و God Of War گشت و گذار و ماجراجویی در محیطها بخش مهمی از بازی را شکل میدهد. این بازی بازیکنان را تشویق میکند تا در محیط به دنبال راه های جدید باشند. اطلاعات زیادی راجع به سیستم مبارزات بازی منتشر شده است و مبارزات کاراکتر اصلی را با موجوداتی به نام Rot مشاهده کردیم.

نسخه جدید CODEX + DODI Repack اضافه شد

  • 30 خرداد 1401
  • 2
دانلود بازی
دانلود بازی Days Gone برای PC

دانلود بازی Days Gone برای PC

بازی Days Gone ترکیبی از یک گرافیک بسیار بالا و دنیایی که طبیعت آن را فرا گرفته است که عوامل آب و هوایی و چرخه شب و روز با باران و برف دارد و اعمال شما تأثیرات دائمی روی آن می‌گذارد. اگر بازی جدیدی با محوریت زامبی‌ها و آخرالزمان می‌خواهید، تجربه این بازی جذاب و سرگرم‌کننده را پیشنهاد میکنیم هرگز از دست ندهید.

نسخه جدید FitGirl Repack آپدیت تا v1.06-CS با حجم 20 گیگابایت اضافه شد

  • 24 خرداد 1401
  • 6
دانلود بازی
دانلود بازی The Elder Scrolls V Skyrim برای PC

دانلود بازی The Elder Scrolls V Skyrim برای PC

بازی الدر اسکورولز ۵: اسکایریم The Elder Scrolls V Skyrim دارای نکات قدرتمند زیادی می باشد سیستم طراحی شخصیت این بازی یکی از کامل ترین سیستم های شخصی سازی در میان بازی های نقش آفرینی می باشد و به راحتی می تواند با اکثر بازی های نقش آفرینی روز مقابله کند و به راحتی آنها را از میدان بدر کند.

نسخه جدید FitGirl Repack با حجم 10 گیگابایت اضافه شد

  • 18 خرداد 1401
  • 0
دانلود بازی
دانلود بازی Inua A Story in Ice and Time برای کامپیوتر

دانلود بازی Inua A Story in Ice and Time برای کامپیوتر

در این بازی شما یک سفر رویایی و جادویی به مناطق شمالی کانادا خواهید داشت. شخصیت اصلی شما Taina است، یک روزنامه نگار جوان که سعی دارد راز ناپدید شدن کشتی به نام ترور را که در قرن نوزدهم ناپدید شد، کشف کند. خدمه کشتی قصد کاوش و کاوش در قطب شمال را داشتند، اما به دلایلی نامعلوم، هرگز از این سفر خطرناک بازنگشتند. در کنار شخصیت های به یاد ماندنی دیگر، در این تور مسیر جدیدی را برای کشف رازهای پنهان نهفته در یخ و برف تجربه خواهید کرد.

نسخه جدید GOG با حجم 672 مگابایت اضافه شد

  • 3 اردیبهشت 1401
  • 0
دانلود بازی
دانلود بازی Superliminal برای PC

دانلود بازی Superliminal برای PC

Superliminal هر چیزی که احساس می کنید واقعی است. دنیای عجیب و رویایی را کشف کنید و معماهایی را در آن حل کنید. بازی های فکری اخیرا بسیار پرطرفدار شده اند، این بازی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و توانسته با کسب امتیاز خوب کاربران زیادی را به خود جذب کند و محیطی کاملا چالش برانگیز را برای آن ها ایجاد کند.

نسخه جدید FitGirl با حجم 2 گیگابایت اضافه شد

  • 22 اسفند 1400
  • 0
دانلود بازی
بازی های مورد انتظار بازی های آینده