call of duty modern warfare 3

انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 با قیمت 70 دلار

24 مرداد 1402
0 252 views

اکتیویژن رسما تایید کرد که بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 با قیمت 70 دلار عرضه خواهد شد.

دو روز تا رونمایی کامل از بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 باقی مانده است و علاقه مندان به سبک تیراندازی اول شخص منتظر جزئیات بیشتری هستند. شایعات پیش از این ادعا کرده بودند که اکتیویژن کمپین بعدی Call of Duty: Modern Warfare 2 را به عنوان دنباله ای مستقیم برای کمپین Call of Duty: Modern Warfare 2 در قالب بسته الحاقی منتشر خواهد کرد، اما در نهایت تایید شد که دنباله آن منتشر خواهد شد. یک بازی کامل باشد

اگرچه هنوز مشخص نیست که بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 تا چه حد نسبت به نسخه قبلی پیشرفت خواهد کرد و چه تغییراتی روی آن اعمال خواهد شد، اما اخیرا اکتیویژن قیمت 70 دلاری آن را تایید کرده است. یکی از مدیران روابط عمومی اکتیویژن در این باره توضیح داد: همانطور که در چندین کنفرانس گزارش مالی سه ماهه اکتیویژن بلیزارد اشاره شد، بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 یک بازی پریمیوم است و بنابراین قیمت آن 70 دلار خواهد بود.

این خبر تعجب آور نیست. زیرا کالاف دیوتی یکی از فرنچایزهای AAA است که نسخه های اخیر آن با قیمت 70 دلار به فروش رسیده است. طبق گفته اکتیویژن، در حال حاضر 7 استودیو از جمله Infinity Ward در ساخت بازی جدید Call of Duty مشارکت دارند. حضور Tri-Arc در این گروه شایعه یک تجربه جدید زامبی را تقویت کرده است که احتمالا رایگان خواهد بود.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 قرار است در تاریخ 19 نوامبر (10 آبان) سال جاری برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس( Xbox Series X) عرضه شود. طبق گزارش‌ها، بتای بازی در ماه اکتبر آغاز می‌شود و پیش‌فروش‌های پلی‌استیشن تایید کرده‌اند که بازیکنان روی پلتفرم پنج روز زودتر به تجربه بتا دسترسی خواهند داشت.

دیدگاه کاربران

بازی های مورد انتظار بازی های آینده