the lords of the fallen character

محتوای پس از عرضه برای Lords of the Fallen بر اساس بازخورد بازیکنان خواهد بود

25 مرداد 1402
0 74 views

یکی از اعضای استودیو Lords of the Fallen درباره محتوای پس از عرضه آن صحبت کرده است.

طبق آخرین اخبار، سازندگان بازی Lords of the Fallen از هم اکنون در حال بررسی محتوای پس از عرضه آن هستند. اولین نسخه بازی توسط CI Games در سال 2014 ساخته شد و این نسخه جدید شامل بهبودهای مختلفی خواهد بود. همچنین این بازی اولین استودیوی Hexworks خواهد بود. این استودیو قصد دارد بازی را با پچ‌ها و به‌روزرسانی‌ها بهبود بخشد و احتمال انتشار محتوای پس از عرضه را رد نکرده است. البته این محتوا با توجه به بازخورد طرفداران ساخته خواهد شد.

Saul Gascon، تهیه کننده اجرایی بازی گفت: ما چیزهای زیادی در ذهن داریم که به بازخورد بازیکنان بستگی دارد. چه مردم بیشتر بخواهند چه نخواهند. بنابراین باید از قبل برنامه ریزی کنیم که برنامه اصلی ما این باشد که روی [پروژه] بعدی کار کنیم. اما اگر بازیکنان محتوای بیشتری می خواهند، باید تلاش کنیم تا امسال محتوای بیشتری برای این بازی ایجاد کنیم. [پس] خیلی به این [بازخورد] بستگی دارد».

وی افزود: علاوه بر این، پس از انتشار، بازی را با آپدیت های رایگان برای افراد مانند بهبود، درخواست و بازخورد پشتیبانی خواهیم کرد و بر اساس درخواستی که دریافت می کنیم 6 ماه تا یک سال پس از انتشار این کار را انجام خواهیم داد. ما پس از راه اندازی انجام خواهیم داد.”

بازی Lords of the Fallen در تاریخ 13 اکتبر (۲۱ مهرماه) در دسترس کاربران ایکس باکس سری ایکس، ایکس‌باکس سری S، پلی‌استیشن 5 وPC قرار خواهد گرفت.

دیدگاه کاربران

بازی های مورد انتظار بازی های آینده