overwatch 2 characters

Overwatch 2 بدترین بازی تاریخ استیم از نظر گیمرها

23 مرداد 1402
0 30 views

بلیزارد اینترتینمنت از زمان انتشار Overwatch 2 درگیر جنجال‌های مختلفی بوده است و به نظر می‌رسد انتقاد بازیکنان با گذشت زمان بیشتر می‌شود. بسیاری از بازیکنان نارضایتی خود را از تغییرات بحث برانگیز PvE، رویکردهای کسب درآمد و کمبود ویژگی هایی که توسعه دهندگان وعده داده بودند ابراز کرده اند. با وجود این مشکلات، کم شدن تعداد بازیکنان فعال Overwatch 2 جای تعجبی ندارد و حالا می توان بازتاب آن را در واکنش شدید کاربران استیم مشاهده کرد.

بلیزارد به تازگی همزمان با شروع فصل ششم بازی Overwatch 2 به نام Invasion، آن را در فروشگاه Steam در دسترس بازیکنان قرار داده است. با این حال، به نظر می رسد که اولین بازی بلیزارد در فروشگاه استیم با استقبال چندانی از سوی بازیکنان مواجه نشد و بازخورد آن ها بسیار منفی تر از تصور سازنده بود.

بازی Overwatch 2 در حال حاضر در قسمت نظرات کاربران دارای امتیاز بسیار منفی (Overwhelmingly Negative) می باشد. به طوری که از بیش از 100000 بازخورد، تنها 9 درصد آنها مثبت بوده است. با این وجود بازی Overwatch 2 پس از انتشار در استیم توانست تعداد قابل توجهی از بازیکنان جدید را به خود جذب کند و طبق آمار SteamDB به حداکثر تعداد کاربران همزمان بیش از 75 هزار نفر رسید.

دیدگاه کاربران

بازی های مورد انتظار بازی های آینده