Learn how to install versions of computer games

آموزش نصب نسخه های بازیهای کامپیوتری

14 آبان 1400
0 8,369 views

نسخه FitGirl و Corepacks و DODI

این نسخه ی کم حجم یا فشرده شده ی بازی است و به غیر از زبان های غیر انگلیسی ، هیچ چیز دیگری نظیر: مراحل، کاراکتر ها، تکسچر ها و کات سین ها از بازی حذف نشده و حتی کیفیت آن ها کم نشده است. بازی کامل و سالم است و کیفیت بازی اصلی را دارد. این نسخه پیشنهادی برای کسانی است که حجم یا زمان محدودی برای دانلود دارند.

ابتدا آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید، چرا که در غیر این صورت در هنگام کرک کردن بازی با مشکل مواجه می شویدفایل های فشرده دانلود شده از سایت را با نرم افزار Winrar اکسترکت کنیدبازی را از طریق Autorun نصب نمایید.بعد از پایان نصب بازی به صورت خودکار کرک میشود.از گیم لذت ببرید…

Empress

امپرس یک کرکر دختر است که به تازگی شروع به کرک بازی های معروف کرده و بین گیمرها به شدت سر و صدا کرده و هر از گاهی نظرسنجی قرار می دهد که کدام بازی معروف را زودتر کرک کند. کرک های Empress قابل اعتماد و بدون مشکل است و مانند کرک های CODEX نسخه کامل و دست نخورده بازی ها را ارائه می دهد.

دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد. فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.به نصب بازی بپردازید.فایل های موجود در پوشه EMPRESS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

نسخه CODEX – RELOADED – CPY

 این نسخه دارای کرک معتبر است و بدون هیچ گونه مشکل در اجرا و نصب بازی خواهد بود. این نسخه همواره توسط گروه منتشر کننده، با اپدیت های مرتبط بروزرسانی می شوند. این نسخه از بازی کامل و سالم است و کیفیت بازی اصلی را دارد و هیچگونه حذفیاتی ندارد. این نسخه، نسخه پیشنهادی پارسی گیم به شماست. معمولا این گروه ها اسم پوشه کرک را اسم گروه خود قرار میدهند یا مانند Reloaded همان Crack میگذارند.

نسخه Full Unlocked

این نسخه بدون کرک و دست نخورده از بازی است که می توان بر روی آن کرک ریخت. همچنین به دلیل دست نخورده بودن شما می توانید از آن ها برای ریستور کردن دستی بازی های استیم و … استفاده کنید این نسخه برای دارندگان سی دی کی اشتراکی یا کسانی که بازی اوریجینال را خریداری کرده اند می تواند مناسب باشد. همچنین می توان روی این نسخه، کرک یا پچ های منتشر شده را نیز استفاده کرد.

نسخه GOG

نسخه ی GOG کاملا بی نقص و بدون نیاز به هیچگونه کرکی است. شما می توانید آن را راحت دانلود کنید و بلافاصله پس از اکسترکت کردن بازی را اجرا کنید و لذت ببرید. دلیل آن هم این است که سایت GOG به درخواست خیلی از گیمرها بازی ها را بدون قفل و DRM Free از طرف سازندگان عرضه می کند. همچنین این نسخه نصب راحتی دارد و به کسانی که دانش کامپیوتری پایینی دارند نیز پیشنهاد می شود.

نسخه BlackBox و Core Pack و RePack

این نسخه ی کم حجم یا فشرده شده ی بازی است و به غیر از زبان های غیر انگلیسی ، هیچ چیز دیگری نظیر: مراحل، کاراکتر ها، تکسچر ها و کات سین ها از بازی حذف نشده و حتی کیفیت آن ها کم نشده است. بازی کامل و سالم است و کیفیت بازی اصلی را دارد. این نسخه پیشنهادی برای کسانی است که حجم یا زمان محدودی برای دانلود دارند. معمولا در این نسحه ها باید بعد از نصب فایل های کرک را در محل نصب بازی جایگزین کنید

نسخه پرساپ Persap

نسخه پرساپ نیازی به نصب و کرک ندارد و پس از دانلود بازی را از حالت فشرده خارج کرده و بازی را اجرا می کنید . نسخه پرساپ بازی ها کاملترین نسخه و بدون هیج دستکاری و بدون مشکل اجرایی است و به شما توصیه می کنیم این نسخه را اولویت اول خود قرار دهید .

Skidrow

اسکیدرو یک گروه کرک است که معمولا این گروه هم نسخه کامل بازی ها رو بدون حذف هیچ زبان یا قسمتی و بدون هیچ دستکاری با کرک معتبر و صددرصد ارایه می دهد . ( این گروه معمولا بازی را به صورت نصب شده ارائه می دهد )

ELAmigos

بازی های این نسخه نیاز به نصب دارند ولی کامل و آپدیت شده هستند و معمولا نیازی به کرک ندارند. هر از گاهی آپدیت برای بازی ها نیز ارائه می دهند که قابل نصب بروی بازی های نسخه FitGirl و DODI می باشند.

game of the year

 بهترین بازی های انتخاب شده هر سال، این عنوان را می گیرند و بعضی اوقات یک سری امکانات اضافی مانند اسلحه ها و ماشین ها و یا مرحله های فرعی به این نسخه اضافه می شود .

Gold Edition و Limited Edition

این دو نسخه توسط خود شرکت بازی ساز منتشر می شود و تیم های کرک این نسخه ها را کرک می کنند ، فرق این دو نسخه با نسخه های دیگر امکانات اضافه است ، برای مثال این دو نسخه دارای مراحل اضافه و یا اسلحه های اضافه هستند .

PreOrder

کسانی که بازی را از سایت استیم پیش خرید کرده اند معمولا می توانند بازی ها زود تر از زمان عرضه دانلود کنند که ما این نسخه ها را برای شما قرار دادیم. این نسخه به صورت بک آپ می باشد و شما می توانید با ریستور کردن این فایل ها با نرم افزار استیم، از آن ها استفاده کنید. همچنین با استفاده از Unlocker شما قادر خواهید بود تا این نسخه را به Full Unlocked تبدیل کنید. دو نسخه ی Full Unlocked و PreOrder کرک شده نیستند به دارندگان سی دی کی اشتراکی یا بازی اوریجینال پیشنهاد می شود.

دیدگاه کاربران

بازی های مورد انتظار بازی های آینده