games halo infinite

بازی های که باید تجربه کنید اگر هیلو اینفینیت را تجربه کردید

16 دی 1400
0 242 views

عنوان پست مشخص است نیازی به توضیحات اضافه نیست اما هیلو اینفینیت یک بازی ویدئویی در ژانر تیراندازی اول شخص است که توسط ۳۴۳ اینداستریز توسعه یافته و به‌وسیلهٔ اکس‌باکس گیم استودیوز برای مایکروسافت ویندوز، اکس‌باکس وان و اکس‌باکس سری ایکس/اس منتشر شد. هیلو اینفینیت ششمین قسمت اصلی از مجموعه بازی‌های هیلو به‌شمار می‌رود 

Wolfenstein

سری بازی‌های Wolfenstein

ولفنشتاین سری بازی‌های ویدئویی تیراندازی اول شخص است و داستان نسخه‌های آن در تاریخ جایگزین در جنگ جهانی دوم روایت می‌شود. اولین نسخهٔ این سری در تاریخ ۱۹۸۱ برای رایانه‌های شخصی منتشرشد.

Crysis 1024x576 1

سه‌گانه Crysis

یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط شرکت آلمانی کرای‌تک ساخته شده و بوسیلهٔ الکترونیک آرتز در سال ۲۰۱۳ برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ منتشر شده‌است

Titanfall 2 1024x576 1

بازی Titanfall 2

«تایتانفال ۲»یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط الکترونیک آرتس و در سال ۲۰۱۶ و در پلت‌فرم‌های مایکروسافت ویندوز، ایکس‌باکس وان، و پلی‌استیشن ۴ منتشر شده‌است.

Killzone 1024x576 1

سری Killzone

قتلگاه نام یک مجموعه بازی ویدئویی به سبک تیراندازی اول شخص و تیراندازی سوم شخص که توسط استودیوی گوریلا گیمز ساخته شده و به‌طور انحصاری برای کنسول‌های سرگرمی کامپیوتری سونی منتشر می‌شود.

Cyberpunk 2077 6 1024x576 1

Cyberpunk 2077

سایبرپانک ۲۰۷۷ یک بازی ویدئویی در سبک نقش‌آفرینی اکشن است که توسط سی‌دی پروجکت رد توسعه و در ۱۰ دسامبر ۲۰۲۰ برای مایکروسافت ویندوز، گوگل استادیا، و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر شده‌است.

Homefront The Revolution 1024x576 1

Homefront: The Revolution

جبهه داخلی: انقلاب یک بازی ویدئویی جهان باز در سبک تیراندازی اول شخص است که توسط دیپ سیلور برای پلت‌فرم‌های لینوکس، مایکروسافت ویندوز، اواس ده، پلی‌استیشن ۴، و اکس‌باکس وان منتشر شده‌است.

Rage 2 1024x576 1

Rage 2

ریج ۲ یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی اول شخص است که با همکاری مشترک استودیو آوالانچ و اید سافت‌ویر توسعه یافته و به‌وسیلهٔ بتزدا در ۱۴ مه ۲۰۱۹، برای پلت‌فرم‌های پلی‌استیشن ۴، مایکروسافت ویندوز، و اکس‌باکس وان منتشر شده‌است.

Doom 1 1024x576 1

سری Doom

دوم یا رستاخیز یک فرنچایز تیراندازی اول شخص است که نخستین نسخه آن در سال ۱۹۹۴ توسط شرکت آی‌دی سافت‌ویر (به انگلیسی: id software) و آخرین نسخه آن با نام دوم اترنال در 19 مارس 2020 روانه بازار شد.

Apex Legends 1024x576 1

Apex Legends

اپکس لجندز یک بازی ویدئویی رایگان تیراندازی اول شخص بتل رویال است که توسط رسپاون اینترتینمنت توسعه یافته و به وسیلهٔ الکترونیک آرتس منتشر شده‌است. این بازی برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس ومنتشر شد.

منبع: par30games  ,Thegamer

دیدگاه کاربران

بازی های مورد انتظار بازی های آینده